אתר וורדפרס לעסק

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מקצועי הוא חובה לכל עסק. פוסט זה בבלוג ידריך אותך דרך היתרונות והתהליך של יצירת אתר וורדפרס יעיל לעסק שלך. מבחירת הנושא הנכון ועד לאופטימיזציה של קידום אתרים, אנו נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת כדי ליצור אתר שבאמת מייצג את המותג שלך ומושך את קהל היעד שלך.

למה וורדפרס לעסק שלך?

וורדפרס הפכה לאחת ממערכות ניהול התוכן (CMS) הפופולריות ביותר עבור עסקים בכל הגדלים. הגמישות, הממשק הידידותי למשתמש וספריית הפלאגינים הנרחבת שלו הופכים אותו לבחירה אידיאלית ליצירה וניהול של אתר מקצועי. בפסקה זו, נחקור שלוש סיבות מרכזיות מדוע וורדפרס היא הבחירה הנכונה עבור העסק שלך.

ראשית, וורדפרס קלה להפליא לשימוש ואינה דורשת ידע בקידוד. לוח המחוונים האינטואיטיבי שלו מאפשר אפילו למשתמשים שאינם טכניים ליצור ולנהל את האתר שלהם ללא מאמץ. עם מגוון רחב של ערכות נושא ותבניות מעוצבות מראש, עסקים יכולים להתאים במהירות את האתר שלהם כך שיתאים למיתוג ולדרישות הייחודיות שלהם.

שנית, וורדפרס מציעה מגוון עצום של תוספים והרחבות שמרחיבים את הפונקציונליות שלה. מפתרונות מסחר אלקטרוני ועד כלי אופטימיזציה של SEO, יש תוסף כמעט לכל צורך עסקי. תוספים אלו עוזרים לעסקים לשפר את ביצועי האתר שלהם, לשפר את חווית המשתמש ולייעל את התפעול.

לבסוף, וורדפרס ניתנת להרחבה מאוד, מה שהופך אותה מתאימה לעסקים בכל הגדלים. בין אם אתה סטארטאפ קטן או ארגון גדול, וורדפרס יכולה להכיל את הצמיחה וההתרחבות שלך. עם היכולת שלה להתמודד עם נפחי תעבורה גבוהים ולתמוך במספר משתמשים, וורדפרס מבטיחה שהאתר שלך יישאר רספונסיבי ואמין גם כשהעסק שלך גדל.

בחירת נושא וורדפרס נכון: מה לחפש?

כשמדובר בבחירת נושא וורדפרס המתאים לעסק שלך, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון. בראש ובראשונה, עליך לחפש נושא שמתאים לזהות המותג שלך ומשקף את אופי העסק שלך. הנושא צריך להיות בעל עיצוב מושך ומקצועי מבחינה ויזואלית, עם פריסה שקל לנווט ולהבנה.

היבט חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא היענות. בעולם הנשלט על ידי הסלולר של היום, חיוני שהאתר שלך ייראה ויתפקד היטב במכשירים שונים, כולל סמארטפונים וטאבלטים. ערכת נושא רספונסיבית מבטיחה שהאתר שלך יתאימו לגדלים שונים של מסך, ומספקת חווית משתמש חלקה לכל המבקרים.

התאמה אישית היא גם גורם חיוני שיש לחפש בעיצוב של וורדפרס. אתה אמור להיות מסוגל להתאים אישית בקלות את ערכת הנושא כך שתתאים לצבעי המותג, הגופנים והאסתטיקה הכללית שלך. בנוסף, הנושא אמור להציע גמישות מבחינת אפשרויות פריסה, ולאפשר לך ליצור דפים וחלקים ייחודיים בהתאם לדרישות העסקיות שלך.

ערכת נושא מקודדת היטב ומוטבת היא חיונית לביצועים ולמהירות של האתר שלך. חפש ערכות נושא שהן קלות משקל ומותאמות לזמני טעינה מהירים. אתר אינטרנט איטי יכול להוביל לשיעור נטישה גבוה יותר ולשביעות רצון נמוכה יותר של המשתמש, להשפיע לרעה על העסק שלך.

לבסוף, שקול את התמיכה והעדכונים שמציע מפתח הנושא. עדכונים שוטפים מבטיחים שהנושא שלך יישאר תואם לגרסה העדכנית ביותר של וורדפרס ונשאר מאובטח. בנוסף, תמיכת לקוחות מגיבה יכולה להיות מועילה במקרה שאתה נתקל בבעיות כלשהן או שאתה זקוק לסיוע בהתאמה אישית של הנושא.

"התוכן הוא המלך": למה חשוב תוכן איכותי?

תוכן איכותי משחק תפקיד מרכזי בהצלחת אתר וורדפרס לעסקים. עמוד השדרה הוא שמניע את המעורבות, מבסס אמינות ומושך ושומר מבקרים. כאשר משתמשים מבקרים באתר שלך, הם מצפים למידע בעל ערך ורלוונטי העונה על הצרכים והאינטרסים שלהם.

ראשית, תוכן איכותי עוזר לבסס את העסק שלך כסמכות בתעשייה. על ידי מתן תוכן נחקר, אינפורמטיבי ומלא תובנות, אתה ממצב את עצמך כמומחה בתחומך. זה עוזר לבנות אמון עם הקהל שלך ומעודד אותם לראות בעסק שלך מקור מידע אמין.

שנית, תוכן איכותי חיוני לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). מנועי חיפוש כמו גוגל נותנים עדיפות לאתרים המציעים תוכן בעל ערך וייחודי. על ידי פרסום עקבי של תוכן איכותי המשלב מילות מפתח רלוונטיות, תוכל לשפר את הנראות של האתר שלך בתוצאות מנועי החיפוש ולמשוך תנועה אורגנית.

יתרה מכך, סביר יותר שתוכן איכותי ישתף וקישור אליו אתרים אחרים ומשתמשי מדיה חברתית. זה יכול להגביר משמעותית את הנראות של האתר שלך ולהגדיל את טווח ההגעה שלו לקהל רחב יותר. בנוסף, כאשר משתמשים מוצאים את התוכן שלך בעל ערך, סביר יותר שהם ישתפו אותו עם הרשתות שלהם, וכתוצאה מכך אפקט גל של חשיפה מוגברת לעסק שלך.

לבסוף, תוכן איכותי משפר את חווית המשתמש. זה משאיר את המבקרים מעורבים, מעודד אותם לבלות יותר זמן באתר שלך ומפחית את שיעורי היציאה מדף הכניסה. כאשר משתמשים מוצאים שהתוכן שלך מועיל ומרתק, יש סיכוי גבוה יותר שהם יחקרו דפים אחרים באתר שלך, ירשמו לניוזלטר שלך או יבצעו רכישה.

החשיבות של תגובה ניידת

בעידן הדיגיטלי של היום, אי אפשר להפריז בחשיבותה של מהירות תגובה ניידת עבור אתר הוורדפרס שלך. עם המספר ההולך וגדל של אנשים שניגשים לאינטרנט דרך המכשירים הניידים שלהם, חיוני שהאתר שלך יהיה מותאם לצפייה ניידת.

אחת הסיבות העיקריות לכך שתגובתיות סלולרית היא חשובה היא חווית המשתמש. כאשר מבקרים ניגשים לאתר שלך בסמארטפונים או בטאבלטים שלהם, הם מצפים שיהיה קל לניווט, לקרוא ולתקשר איתו. אתר רספונסיבי לנייד מתאים באופן אוטומטי את הפריסה והתוכן שלו כך שיתאימו לגדלי מסך שונים, מה שמבטיח חווית גלישה חלקה ומהנה למשתמשים.

להיענות לנייד יש גם תפקיד משמעותי באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). מנועי חיפוש כמו גוגל נותנים עדיפות לאתרים ידידותיים לנייד בתוצאות החיפוש שלהם, מכיוון שהם מבינים את החשיבות של מתן תוכן רלוונטי ונגיש למשתמשים. קיום אתר רספונסיבי לנייד יכול לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש ולהגדיל את התנועה האורגנית לעסק שלך.

יתר על כן, היענות לנייד יכולה להשפיע ישירות על שיעורי ההמרה שלך. אם האתר שלך אינו מותאם לנייד, המבקרים עשויים להתקשות לבצע פעולות כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס יצירת קשר. אתר רספונסיבי לנייד מבטל כל מחסום שעלול להפריע להמרות, ומאפשר למשתמשים להתחבר בקלות עם העסק שלך.

בנוסף, אתר רספונסיבי לנייד עוזר בבניית אמינות ואמון עם הקהל שלך. בשוק התחרותי של היום, אתר אינטרנט מקצועי וידידותי למשתמש חיוני לביסוס תדמית חיובית של המותג. על ידי מתן חוויית ניידת חלקה, אתה מראה את המחויבות שלך לענות על הצרכים של הקהל שלך ולהישאר לפני העקומה הטכנולוגית.

האם אתר הוורדפרס שלך נטען מהר מספיק?

מהירות טעינת האתר היא גורם קריטי במתן חווית משתמש חיובית. זמני טעינה איטיים יכולים להוביל לתסכול ושיעור יציאה מדף כניסה גבוה יותר, וכתוצאה מכך לקוחות פוטנציאליים עוזבים את האתר שלך עוד לפני שבדקו את מה שיש לך להציע. זה חיוני להבטיח שאתר הוורדפרס שלך נטען מהר מספיק כדי לשמור על המבקרים מעורבים ומתעניינים במה שיש לך להציע.

אחד האשמים העיקריים של זמני טעינה איטיים הוא תוספים מוגזמים וסקריפטים מיותרים. חשוב לבדוק באופן קבוע את התוספים שלך ולהסיר את כל התוספים שאינם חיוניים לתפקוד האתר שלך. בנוסף, אופטימיזציה של התמונות שלך על ידי דחיסתן מבלי להקריב את האיכות יכולה להפחית משמעותית את זמני הטעינה של הדפים.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ספק האירוח שתבחר עבור אתר הוורדפרס שלך. ספק אירוח אמין ומהיר יכול לעשות הבדל משמעותי במהירות הטעינה של האתר שלך. כדאי להשקיע בספק אחסון מכובד שמציע שרתים מותאמים ומנגנוני מטמון כדי להבטיח שהאתר שלך נטען במהירות.

שימוש בתוסף מטמון הוא עוד דרך יעילה לשפר את מהירות הטעינה של האתר שלך. תוספי מטמון יוצרים גרסאות HTML סטטיות של הדפים שלך, ומפחיתים את הצורך של השרת לאחזר מידע ממסד הנתונים בכל פעם שמבוקש דף. זה יכול לגרום לזמני טעינה מהירים משמעותית.

מעקב קבוע ואופטימיזציה של ביצועי האתר שלך הוא חיוני. כלים כמו Google PageSpeed Insights יכולים לספק תובנות חשובות לגבי תחומים שבהם ניתן לשפר את האתר שלך לזמני טעינה מהירים יותר. על ידי זיהוי וטיפול בצווארי בקבוק בביצועים, אתה יכול להבטיח שאתר הוורדפרס שלך נטען מהר מספיק כדי לשמור על מעורבות המבקרים.

אופטימיזציה של אתר הוורדפרס שלך לקידום אתרים

אופטימיזציה של אתר הוורדפרס שלך ל-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) היא חיונית לשיפור הנראות של האתר שלך בתוצאות של מנועי החיפוש. על ידי הטמעת שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים, תוכל להגדיל את התנועה האורגנית לאתר שלך ולהגיע לקהל רחב יותר.

אחד הצעדים הראשונים באופטימיזציה של האתר שלך הוא ביצוע מחקר מילות מפתח. זהה מילות מפתח וביטויים רלוונטיים שקהל היעד שלך צפוי לחפש. שלבו מילות מפתח אלו באופן אסטרטגי בכל תוכן האתר שלכם, כולל בכותרות הדפים, הכותרות, המטא תיאורים ובגוף התוכן שלכם.

יצירת תוכן איכותי ובעל ערך הוא עוד היבט חיוני של אופטימיזציה של SEO. מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים המספקים תוכן שימושי ומרתק למשתמשים. שאפו לייצר מאמרים אינפורמטיביים, פוסטים בבלוגים וצורות תוכן אחרות הנותנות מענה לצרכים ולתחומי העניין של הקהל שלכם.

בנוסף לתוכן, אופטימיזציה של מבנה האתר והניווט של האתר שלך חשובה לקידום אתרים. ודא שלאתר שלך יש היררכיה ברורה ואינטואיטיבית, עם דפים נגישים בקלות ומבנה קישור לוגי. זה מאפשר למנועי החיפוש לסרוק ולהוסיף את האתר שלך לאינדקס ביעילות, ולשפר את הנראות שלו בתוצאות החיפוש.

מרכיב חיוני נוסף באופטימיזציה של SEO הוא אופטימיזציה של מהירות הטעינה של האתר שלך. אתרים בטעינה איטית יכולים להשפיע לרעה על חווית המשתמש ועל דירוג מנוע החיפוש. דחיסת קובצי תמונה, שימוש בטכניקות שמירה במטמון וצמצום קוד יכולים לעזור לשפר את זמן הטעינה של האתר שלך.

יתר על כן, אופטימיזציה של המטא תגים והתיאורים של האתר שלך חיונית לקידום אתרים. תגים אלו מספקים סיכומים תמציתיים של דפי האינטרנט שלך ועוזרים למנועי החיפוש להבין את התוכן של האתר שלך. הקפד לכלול מילות מפתח רלוונטיות ותיאורים מושכים המפתים משתמשים ללחוץ על האתר שלך בתוצאות החיפוש.

כוחם של תוספים: אילו מהם אתה צריך?

תוספים הם אחת התכונות החשובות ביותר של וורדפרס, המאפשרות לך להרחיב את הפונקציונליות של האתר שלך בקלות. עם אלפי תוספים זמינים, זה יכול להיות מכריע לקבוע אילו מהם חיוניים לעסק שלך.

אחד התוספים החובה לכל אתר עסקי הוא תוסף SEO. סוג זה של תוסף עוזר לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, ומאפשר לך לשפר את הדירוג שלך ולהניע יותר תנועה אורגנית. תוספים פופולריים לקידום אתרים כמו Yoast SEO או All in One SEO Pack מציעים תכונות כגון אופטימיזציה של מטא תגים, יצירת מפת אתר XML וניתוח תוכן כדי לעזור לך לייעל את הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש.

קטגוריית תוספים חשובה נוספת היא אבטחה. הגנה על אתר וורדפרס שלך מפני איומים פוטנציאליים היא חיונית, במיוחד אם אתה מטפל בנתוני לקוחות רגישים. תוספי אבטחה כמו Wordfence או Sucuri מספקים תכונות כגון הגנת חומת אש, סריקת תוכנות זדוניות ושיפורי אבטחה לכניסה כדי להבטיח שהאתר שלך יישאר בטוח ומאובטח.

בנוסף לקידום אתרים ואבטחה, שקול תוספים המשפרים את הפונקציונליות ואת חווית המשתמש של האתר שלך. לדוגמה, תוסף טופס יצירת קשר כמו Contact Form 7 או WPForms מאפשר לך ליצור ולנהל טפסי יצירת קשר בקלות, מה שהופך את זה נוח למבקרים ליצור איתך קשר.

אם אתה מוכר מוצרים או שירותים באינטרנט, תוסף מסחר אלקטרוני כמו WooCommerce הוא חיוני. הוא מספק סט מקיף של תכונות לניהול החנות המקוונת שלך, כולל רשימות מוצרים, ניהול מלאי, שערי תשלום ומעקב אחר הזמנות.

שמירה על אבטחת אתר הוורדפרס שלך

עם המספר ההולך וגדל של איומי סייבר, חיוני לתת עדיפות לאבטחה של אתר הוורדפרס שלך. הנה כמה צעדים חיוניים לשמירה על בטיחות האתר שלך מפני נקודות תורפה אפשריות.

בראש ובראשונה, תמיד שמרו על ליבת וורדפרס, ערכות נושא ותוספים מעודכנים. מפתחים משחררים באופן קבוע עדכונים כדי לטפל בבעיות אבטחה ולשפר את הביצועים. על ידי הישארות מעודכנת, אתה מבטיח שלאתר שלך יש את תיקוני האבטחה והתיקונים האחרונים.

סיסמה חזקה היא קו ההגנה הראשון מפני גישה לא מורשית. הימנע משימוש בסיסמאות נפוצות ושקול להשתמש בשילוב של אותיות, מספרים ותווים מיוחדים. בנוסף, אפשר אימות דו-גורמי לשכבת אבטחה נוספת.

גיבוי קבוע של אתר הוורדפרס שלך הוא חיוני. במקרה של פרצת אבטחה או אובדן נתונים, גיבוי עדכני מבטיח שתוכל לשחזר במהירות את האתר שלך למצבו הקודם. שקול להשתמש בתוסף גיבוי אמין או להשתמש בשירותי הגיבוי של ספק האירוח שלך.

הטמעת תוסף אבטחה אמין יכול לשפר מאוד את האבטחה של אתר הוורדפרס שלך. תוספים אלה מציעים תכונות כמו סריקת תוכנות זדוניות, הגנת חומת אש וניטור רשימה שחורה. הם יכולים לזהות ולסכל איומים פוטנציאליים, כדי להבטיח שהאתר שלך יישאר מאובטח.

הגבלת הגישה לאזור הניהול של האתר שלך היא אמצעי אבטחה יעיל נוסף. שקול להגביל את ניסיונות ההתחברות ולאכוף סיסמאות חזקות עבור כל חשבונות המשתמש. אתה יכול גם להגביל את מספר ניסיונות הכניסה מכתובת IP בודדת כדי להגן מפני התקפות של כוח גס.

מעקב קבוע אחר האתר שלך לאיתור פעילויות חשודות הוא חיוני. עקוב אחר יומני הגישה, חשבונות המשתמש ושינויי הקבצים של האתר שלך. כל פעילות חריגה או בלתי מורשית צריכה להיחקר ולטפל בהקדם.

כיצד לנתח את ביצועי האתר שלך?

ניתוח ביצועי האתר שלך חיוני כדי להבין את ביצועיו ולזהות אזורים לשיפור. אחת הדרכים היעילות ביותר לנתח את ביצועי האתר שלך היא על ידי שימוש בכלי ניתוח אתרים. כלים אלה מספקים תובנות חשובות לגבי היבטים שונים של האתר שלך, כולל תנועה, התנהגות משתמשים ושיעורי המרות.

Google Analytics הוא אחד מכלי הניתוח הפופולריים ביותר הזמינים ומציע מגוון רחב של מדדים ודוחות למעקב אחר ביצועי האתר שלך. על ידי שילוב של Google Analytics עם אתר הוורדפרס שלך, תוכל לעקוב אחר מדדי מפתח כגון מספר המבקרים, מיקומם הגיאוגרפי, הדפים שבהם הם מבקרים ומשך ההפעלות שלהם. תובנות אלו יכולות לעזור לך להבין אילו דפים מניבים ביצועים טובים ואילו מהם זקוקים לאופטימיזציה.

בנוסף ל-Google Analytics, ישנם כלי ניתוח נוספים שתוכננו במיוחד עבור וורדפרס המספקים תובנות חשובות. כלים אלה מציעים תכונות כגון מפות חום, המציגות באופן ויזואלי היכן המשתמשים לוחצים וגוללים באתר שלך. מפות חום יכולות לעזור לך לזהות אזורים באתר שלך שזוכים לתשומת הלב הגדולה ביותר ולבצע אופטימיזציה שלהם בהתאם.

היבט נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ניתוח ביצועי האתר שלך הוא מהירות הטעינה. אתר בטעינה איטית יכול להוביל לשיעורי יציאה מדף כניסה גבוהים יותר ולשביעות רצון נמוכה יותר של המשתמש. כלים כמו Google PageSpeed Insights יכולים לנתח את מהירות הטעינה של האתר שלך ולספק הצעות כיצד לשפר אותה. אופטימיזציה של תמונות, צמצום קובצי CSS ו-JavaScript ושימוש בתוספי מטמון הם חלק מהטכניקות שיכולות לעזור לשפר את מהירות הטעינה של האתר שלך.

הפיכת מבקרים ללקוחות: תפקידם של CTAs

קריאה לפעולה, או קריאה לפעולה, ממלאות תפקיד מכריע בהמרת מבקרים באתר ללקוחות. הם נועדו להדריך את המשתמשים לביצוע פעולה ספציפית, כגון ביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר או הרשמה לתקופת ניסיון בחינם. על ידי הצבה אסטרטגית של CTAs ברחבי אתר הוורדפרס שלך, תוכל למשוך מבקרים ביעילות ולהגדיל את הסיכויים להמיר אותם ללקוחות נאמנים.

  • 1. מיקום ונראות:
    אחד ההיבטים המרכזיים של CTAs אפקטיביים הוא המיקום והנראות שלהם באתר האינטרנט שלך. חשוב למקם CTAs באזורים בולטים, כגון מעל החלק העליון והקבוע או בסוף פוסט בבלוג, שם הם גלויים בקלות למשתמשים. בנוסף, שימוש בצבעים מנוגדים ואלמנטים עיצוביים אטרקטיביים יכול לעזור למשוך את תשומת הלב ל-CTA ולבלוט אותו.
  • 2. שפה משכנעת ומכוונת פעולה:
    השפה המשמשת ב-CTAs צריכה להיות משכנעת ומכוונת לפעולה. במקום ביטויים כלליים כמו "לחץ כאן" או "למידע נוסף", שקול להשתמש בשפה משכנעת יותר שמתקשרת ישירות את הצעת הערך למשתמש. לדוגמה, "קבל את הספר האלקטרוני בחינם עכשיו" או "התחל את תקופת הניסיון שלך ל-30 יום עוד היום." על ידי שימוש בשפה חזקה ומשכנעת, אתה יכול לפתות את המבקרים לבצע את הפעולה הרצויה.
  • 3. בדיקת A/B ואופטימיזציה:
    כדי למקסם את האפקטיביות של ה-CTAs שלך, חשוב לבדוק באופן רציף ולבצע אופטימיזציה שלהם. בדיקת A/B כוללת יצירת גרסאות מרובות של CTA ומעקב אחר הביצועים שלהן כדי לקבוע איזו מהן מניבה תוצאות טובות יותר. ניתן לבדוק אלמנטים כגון צבע, גודל, ניסוח ומיקום כדי למצוא את השילוב היעיל ביותר. על ידי ניתוח הנתונים וקבלת החלטות מונעות נתונים, אתה יכול לחדד את הקריאה לפעולה שלך כדי להגדיל את ההמרות.

התפקיד של שילוב מדיה חברתית באתר הוורדפרס שלך

בעידן הדיגיטלי של היום, המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של כל עסק. שילוב מדיה חברתית באתר וורדפרס שלך יכול להיות בעל יתרונות רבים במונחים של הגדלת נראות המותג, הנעת תנועה ומעורבות עם קהל היעד שלך.

  • 1. הגברת נראות המותג:
    על ידי שילוב מדיה חברתית באתר הוורדפרס שלך, תוכל להרחיב את טווח ההגעה של המותג שלך ולהגדיל את הנראות שלו. הוספת לחצני שיתוף של מדיה חברתית לאתר שלך מאפשרת למבקרים לשתף בקלות את התוכן שלך בפרופילי המדיה החברתית שלהם, ולחשוף את המותג שלך לקהל רחב יותר. זה יכול להוביל למודעות מוגברת למותג ולעוקבים או לקוחות פוטנציאליים חדשים.
  • 2. נהיגה בתנועה:
    אינטגרציה של מדיה חברתית יכולה גם לעזור להוביל תנועה לאתר הוורדפרס שלך. על ידי שיתוף תוכן האתר שלך בפלטפורמות מדיה חברתית, אתה יכול למשוך משתמשים שאולי לא גילו את האתר שלך אחרת. בנוסף, שילוב של עדכונים או ווידג'טים של מדיה חברתית באתר וורדפרס שלך יכול לעודד מבקרים לחקור את פרופילי המדיה החברתית שלך, להוביל למעורבות מוגברת ולביקורים פוטנציאליים באתר.
  • 3. מעורבות עם הקהל שלך:
    שילוב מדיה חברתית באתר וורדפרס שלך מאפשר לך לעסוק באופן פעיל עם הקהל שלך. על ידי הצגת כפתורי מעקב של מדיה חברתית או הטמעת עדכוני מדיה חברתית, אתה מספק למבקרים הזדמנות להתחבר ולתקשר עם המותג שלך בפלטפורמות מדיה חברתית. מעורבות זו יכולה לטפח מערכות יחסים חזקות יותר עם הקהל שלך, להוביל לנאמנות מוגברת ולקידום מותג.

    בנוסף, אינטגרציה של מדיה חברתית יכולה לשמש פלטפורמה לתוכן שנוצר על ידי משתמשים ולמשוב מלקוחות. עידוד מבקרים לשתף את החוויות או הדעות שלהם לגבי המוצרים או השירותים שלך במדיה החברתית יכול לעזור ליצור תוכן בעל ערך שניתן להציג באתר וורדפרס שלך, ולהגביר עוד יותר את האמינות והאמון.

תחזוקה ועדכון של אתר הוורדפרס שלך: למה זה משנה?

שמירה ועדכון של אתר הוורדפרס שלך חיוניים לתפקוד חלק ואבטחה של אתר העסק שלך. תחזוקה שוטפת מבטיחה שהאתר שלך יישאר מעודכן בגרסה העדכנית ביותר של וורדפרס, ערכות נושא ותוספים. זה חשוב מכיוון שלעתים קרובות עדכונים כוללים תיקוני באגים, תיקוני אבטחה ותכונות חדשות שעוזרות לשפר את הביצועים והאבטחה של האתר שלך.

על ידי עדכון אתר וורדפרס שלך, תוכל להגן עליו מפני פרצות אבטחה אפשריות. האקרים מחפשים כל הזמן נקודות תורפה בגרסאות מיושנות של וורדפרס והתוספים והנושאים הקשורים אליה. עדכונים שוטפים עוזרים לטפל בפרצות אלו ולשמור על אבטחת האתר שלך.

בנוסף לאבטחה, תחזוקה ועדכון של אתר הוורדפרס שלך עוזרים גם לשפר את הביצועים הכוללים שלו. עדכונים כוללים לעתים קרובות שיפורים באופטימיזציה שיכולים לשפר את המהירות והיעילות של האתר שלך. אתר מהיר יותר מספק לא רק חווית משתמש טובה יותר אלא גם משפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש.

תחזוקה שוטפת כוללת גם משימות כמו גיבוי נתוני האתר שלך, ניקוי קבצים מיותרים ואופטימיזציה של מסד הנתונים שלך. פעילויות אלו עוזרות להבטיח שהאתר שלך יישאר נקי מבלגן ופועל בצורה חלקה.

יתרה מכך, עדכון אתר הוורדפרס שלך מאפשר לך לנצל תכונות ופונקציות חדשות. ככל ש- WordPress מתפתחת, מוצגות תכונות חדשות שיכולות לשפר את חווית המשתמש ולהרחיב את היכולות של האתר שלך. על ידי עדכון קבוע, אתה יכול להישאר מעודכן עם ההתקדמות הללו ולמנף אותם כדי לשפר את הנוכחות המקוונת שלך.

יצירת אתר וורדפרס לעסק שלך יכולה להיראות מאתגרת, אבל עם תכנון וביצוע קפדניים זה יכול להיות תהליך מתגמל. זה לא רק נותן לעסק שלך זהות דיגיטלית, אלא גם פותח הזדמנויות חדשות לצמיחה. זכור, אתר וורדפרס טוב הוא אתר שמשקף את המותג שלך, מושך את הקהל שלך, והכי חשוב, מניע לפעולה.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן