בניית אתר תדמית

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

בעולם הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת היא חיונית עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. פוסט זה בבלוג, שכותרתו 'בניית אתר תדמית', מספק הדרכה שלב אחר שלב ליצירת אתר אינטרנט מרתק ומעורר חזותי המתמקד בתמונות. מבחירת הפלטפורמה הנכונה ועד לאופטימיזציה של תמונות לאינטרנט, הפוסט הזה מכסה את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתחיל.

הגדרת המטרות שלך: מה המטרה של אתר התדמית שלך?

בעת בניית אתר תדמית, חיוני להגדיר בבירור את המטרות שלך ולקבוע את מטרת האתר שלך. האם אתה שואף להציג את תיק הצילום שלך, למכור תמונות מלאי או ליצור פלטפורמה למשתמשים לשתף תמונות משלהם? הבנת המטרות שלך תעזור להנחות את העיצוב והפונקציונליות של האתר שלך.

היבט אחד שחשוב לקחת בחשבון הוא קהל היעד שלך. האם אתה מכוון לצלמים מקצועיים, לחובבי אמנות או לקהל הרחב? הכרת הקהל שלך תעזור לך להתאים את התוכן והתכונות של האתר שלך כדי לענות על הצרכים וההעדפות שלו.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא המיתוג והתדמית הכוללים שאתה רוצה להציג. האם האתר שלך יקבל עיצוב מינימליסטי ומלוטש, או מראה אמנותי ותוסס יותר? מטרת האתר שלך תכתיב את האלמנטים החזותיים והסגנון שתבחר לשלב.

יתרה מזאת, הגדרת היעדים שלך תעזור גם לקבוע את התכונות והפונקציונליות שאתה צריך. לדוגמה, אם אתה מוכר תמונות מלאי, ייתכן שתדרוש פלטפורמת מסחר אלקטרוני מאובטחת כדי לטפל בעסקאות. מצד שני, אם אתה יוצר פלטפורמה למשתמשים לשתף את התמונות שלהם, ייתכן שתצטרך לשלב שילוב מדיה חברתית ופרופילי משתמשים.

בחירת הפלטפורמה הנכונה: מה הכי טוב בשבילך?

כשמדובר בבניית אתר תדמית, בחירת הפלטפורמה הנכונה היא קריטית. ישנן מספר אפשרויות זמינות, כל אחת עם סט תכונות ויכולות משלה.

ראשית, עליך להחליט אם אתה רוצה להשתמש בפלטפורמה מתארחת או בפלטפורמה מתארחת. פלטפורמה באירוח עצמי מעניקה לך יותר שליטה וגמישות מכיוון שיש לך גישה מלאה לקוד האתר וניתן להתאים אותו לפי טעמך. עם זאת, זה דורש ידע טכני ואחריות של ניהול תחזוקה ואבטחת שרתים. מצד שני, פלטפורמה מתארחת דואגת עבורכם להיבטים הטכניים, מה שהופך אותה ליותר ידידותית למתחילים, אך עשויות להיות לה מגבלות מבחינת אפשרויות התאמה אישית.

לאחר מכן, שקול את התכונות הספציפיות שאתה צריך עבור אתר התמונות שלך. האם אתה זקוק לספריית מדיה חזקה לארגון וסיווג התמונות שלך? או האם אתה צריך פונקציונליות מובנית של מסחר אלקטרוני כדי למכור הדפסים או רישיונות? ערכו רשימה של תכונות החובה והשוו בין הפלטפורמות כדי לראות אילו מהן מציעות אותן.

חשוב גם לחשוב על מדרגיות. אם אתה צופה שהאתר שלך יגדל בעתיד, תרצה פלטפורמה שתוכל להתמודד עם תנועה ותוכן מוגברים מבלי להקריב את הביצועים. חפש פלטפורמות המציעות אפשרויות מדרגיות, כגון היכולת לשדרג את תוכנית האירוח שלך או להשתלב עם רשתות אספקת תוכן (CDNs).

לבסוף, שקול את התקציב שלך. בעוד שפלטפורמות מסוימות הן חינמיות, לרוב הן מגיעות עם מגבלות או מודעות לתצוגה באתר שלך. פלטפורמות בתשלום מציעות בדרך כלל תכונות ותמיכה מתקדמות יותר, אך עשויות לעלות ביוקר. הערך את התקציב שלך ושקל את התכונות והיתרונות מול העלות כדי למצוא את הפלטפורמה שמציעה את התמורה הטובה ביותר לצרכים שלך.

בחירת תמונה: איכות או כמות?

כאשר מדובר בבניית אתר תדמית, אחד השיקולים המרכזיים הוא בחירת התמונות. האם לתת עדיפות לאיכות או כמות?

תמונות איכותיות חיוניות ליצירת אתר אינטרנט מושך ומקצועי. תמונות ברזולוציה גבוהה ברורות, חדות ומורכבות היטב יכולות להשאיר רושם מתמשך על המבקרים. הם מציגים את תשומת הלב שלך לפרטים ומחויבות לספק חוויה חזותית נעימה. עם זאת, תמונות איכותיות עשויות לצרוך זמן רב יותר ולהשיג אותן. ייתכן שתצטרך להשקיע בצילום מקצועי או לרכוש תמונות מלאי באיכות גבוהה.

מצד שני, גם הכמות יכולה לשחק תפקיד בהצלחת אתר תדמית. קיום מגוון מגוון של תמונות יכול לתת מענה להעדפות ותחומי עניין שונים של הקהל שלך. זה מאפשר לך להציג מגוון רחב יותר של נושאים, סגנונות ונושאים, שיכולים למשוך קהל גדול יותר. עם זאת, חשוב לשמור על איזון ולהבטיח שהכמות לא תפגע באיכות הכללית של האתר שלך.

בסופו של דבר, הגישה האידיאלית היא למצוא איזון בין איכות לכמות. כוונו לתמונות באיכות גבוהה שתופסות את מהות המטרה וקהל היעד של האתר שלכם. התמקד ביצירת אוסף של תמונות מדהימות ויזואלית, משפיעות ורלוונטיות לתוכן שלך.

שקול לבצע ביקורת קבועה של ספריית התמונות שלך כדי להסיר כל תמונה באיכות נמוכה או מיותרת. זה יבטיח שרק התמונות הטובות ביותר יוצגו באתר האינטרנט שלך, תוך שמירה על רמה גבוהה של משיכה ויזואלית.

אופטימיזציה של תמונה: כיצד להבטיח מהירויות טעינה מהירות?

אופטימיזציה של תמונה חיונית להבטחת מהירויות טעינה מהירות באתר התמונות שלך. זמני טעינה איטיים יכולים להוביל לחוויית משתמש גרועה ויכולים להרחיק מבקרים. הנה כמה אסטרטגיות לייעל את התמונות שלך ולשפר את מהירויות הטעינה:

ראשית, שקול את פורמט הקובץ של התמונות שלך. JPEG משמש בדרך כלל עבור תמונות ותמונות מורכבות, בעוד PNG הוא אידיאלי עבור תמונות עם רקע שקוף או אלה הדורשים פרטים באיכות גבוהה. בחירה בפורמט הקובץ המתאים יכולה להקטין משמעותית את גודל הקובץ מבלי לפגוע באיכות התמונה.

שנית, שנה את גודל התמונות שלך לממדים האופטימליים עבור האתר שלך. העלאת תמונות גדולות ולאחר מכן שינוי גודלן באמצעות HTML או CSS יכולה להאט את מהירות הטעינה. במקום זאת, השתמש בתוכנת עריכת תמונות כדי לשנות את גודל התמונות למידות הנדרשות על ידי האתר שלך.

שלישית, דחוס את התמונות שלך כדי להקטין את גודל הקובץ. קיימים כלים ותוכנות מקוונות שונות שיכולות לדחוס תמונות ללא אובדן איכות ניכר. גדלי קבצים קטנים יותר מביאים לזמני טעינה מהירים יותר.

לאחר מכן, נצל את טכניקות האחסון במטמון. אפשר שמירה במטמון של דפדפן כדי לאחסן עותקים של תמונות האתר שלך במכשירים של המשתמשים. בדרך זו, כאשר מישהו מבקר מחדש באתר האינטרנט שלך, ניתן לטעון את התמונות מהמטמון, ולצמצם את הצורך בהורדות חוזרות.

בנוסף, שקול טעינה עצלה. טעינה עצלה היא טכניקה שבה התמונות נטענות רק כשיש צורך בהן, כמו למשל כשהן נראות על המסך של המשתמש. זה יכול לשפר מאוד את מהירויות הטעינה, במיוחד בדפים ארוכי גלילה עם תמונות רבות.

לבסוף, שקול להשתמש ברשת להעברת תוכן (CDN). CDN מאחסן עותקים של התמונות שלך בשרתים הממוקמים במיקומים גיאוגרפיים שונים. כאשר משתמש ניגש לאתר שלך, התמונות מוגשות מהשרת הקרוב אליו, מה שמפחית את זמן האחזור ומשפר את מהירויות הטעינה.

עיצוב האתר שלך: חווית משתמש היא המפתח

כשמדובר בבניית אתר תדמית, עיצובו תוך התמקדות בחוויית משתמש הוא קריטי. האלמנטים העיצוביים והפריסה של האתר שלך יכולים להשפיע רבות על האופן שבו המשתמשים מתקשרים איתו ותופסים את המותג שלך. להלן שלושה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב האתר שלך:

  • 1. ניווט אינטואיטיבי:
    הניווט באתר שלך צריך להיות אינטואיטיבי וידידותי למשתמש. מבקרים צריכים להיות מסוגלים למצוא בקלות את מה שהם מחפשים ללא בלבול או תסכול. השתמש בתוויות ברורות ותיאוריות עבור תפריט הניווט שלך וארגן את התוכן שלך בצורה הגיונית. שקול ליישם פונקציית חיפוש כדי לעזור למשתמשים למצוא תמונות או קטגוריות ספציפיות במהירות. בנוסף, כלול פירורי לחם או מפת אתר כדי לספק למשתמשים נתיב ברור בחזרה לחלקים הראשיים של האתר.

  • 2. משיכה חזותית:
    כאתר תדמית, ההיבט הוויזואלי חשוב במיוחד. השתמש בתמונות באיכות גבוהה שמושכות ויזואלית ורלוונטיות לתוכן שלך. שקול את המראה והתחושה הכלליים של האתר שלך ובחר ערכת צבעים וטיפוגרפיה המשלימים את התמונות שלך ומשפרות את חווית המשתמש. שימו לב למרווחים וליישור האלמנטים כדי ליצור פריסה נקייה ומאורגנת. הימנע מבלגן וודא שהאלמנטים העיצוביים לא מסיחים את הדעת מהפוקוס המרכזי – התמונות.

  • 3. עיצוב רספונסיבי:
    עם השימוש הגובר במכשירים ניידים, חיוני להבטיח שהאתר שלך יהיה רספונסיבי וידידותי לנייד. האתר שלך צריך להתאים ולהופיע כראוי על גדלי מסך שונים, לספק חוויה חלקה ללא קשר למכשיר שבו נעשה שימוש. בדוק את האתר שלך במכשירים ודפדפנים שונים כדי להבטיח שכל התמונות והתוכן מוצגים בצורה נכונה ושמשתמשים יכולים לנווט בקלות וליצור אינטראקציה עם האתר שלך.

"התוכן הוא המלך": החשיבות של תוכן רלוונטי ושובה לב

יצירה ואצירה של תוכן רלוונטי ושובה לב היא חיונית להצלחת אתר התדמית שלך. התוכן שלך הוא זה שימשוך ומושך את הקהל שלך, ויגרום לו לחזור לעוד. חיוני לספק ערך ולענות על הצרכים של קהל היעד שלך באמצעות התוכן שלך. הנה כמה סיבות עיקריות לכך שהתוכן הוא המלך:

ראשית, תוכן רלוונטי מבסס את האמינות והמומחיות שלך בתחום. על ידי שיתוף מידע חשוב, תובנות וטיפים הקשורים לתמונות שלך, אתה ממצב את עצמך כמקור ידע מהימן. זה עוזר לבנות אמון עם הקהל שלך ומעודד אותם לראות אותך כסמכות בתעשייה.

שנית, לתוכן כובש יש את הכוח לעורר רגשות וליצור חיבור עם הקהל שלך. כאשר התמונות שלך מלוות בסיפורים, תיאורים או נרטיבים מרתקים, הם הופכים ליותר מסתם נכסים חזותיים. הם הופכים לאמצעי תקשורת, המאפשר לך להעביר מסרים, לעורר השראה ולעורר תגובות. החיבור הרגשי הזה משפר את חווית המשתמש הכוללת ומחזק את הקשר בין הקהל שלך לאתר התדמית שלך.

לבסוף, יצירת תוכן קבוע ועקבי עוזרת להוביל תנועה לאתר שלך. כשאתה מספק באופן עקבי תוכן חדש ומרתק, אתה נותן לקהל שלך סיבה להמשיך ולחזור. זה לא רק מגדיל את הסיכויים לביקורים חוזרים אלא גם משפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש. מנועי החיפוש מעריכים תוכן רענן ורלוונטי, ועל ידי עדכון עקבי של האתר שלך, אתה מגדיל את הסיכוי שלך להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, למשוך יותר תנועה אורגנית.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) עבור אתרי תדמית

אופטימיזציה של אתר התמונה שלך למנועי חיפוש היא חיונית כדי להגביר את הנראות ולמשוך תנועה אורגנית. עם טכניקות SEO מתאימות, אתה יכול להבטיח שהאתר שלך ידורג גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש, מה שמקל על מבקרים פוטנציאליים למצוא אותך. להלן שלושה היבטים מרכזיים של SEO החשובים במיוחד עבור אתרי תדמית:

  • 1. טקסט חלופי של תמונה:
    כאשר מנועי חיפוש סורקים את האתר שלך, הם לא יכולים "לראות" תמונות כמו שבני אדם יכולים. במקום זאת, הם מסתמכים על הטקסט האלטרנטיבי, שהוא טקסט תיאורי המופיע כאשר תמונה לא מצליחה להיטען. חיוני לבצע אופטימיזציה של הטקסט האלטרנטיבי שלך על ידי הכללת מילות מפתח רלוונטיות שמתארות במדויק את התמונה. זה עוזר למנועי החיפוש להבין את תוכן התמונה ומשפר את הסיכוי שהאתר שלך יופיע בתוצאות חיפוש תמונות רלוונטיות.

  • 2. שמות קבצים תיאוריים:
    היבט חשוב נוסף של קידום אתרים בתמונות הוא שימוש בשמות קבצים תיאוריים עבור התמונות שלך. במקום שמות גנריים כמו "IMG_001", השתמש במילות מפתח תיאוריות המייצגות במדויק את תוכן התמונה. זה לא רק עוזר למנועי החיפוש להבין את ההקשר של התמונה אלא גם משפר את חווית המשתמש הכוללת. בנוסף, שמות קבצים תיאוריים מקלים על מנועי החיפוש לאינדקס ולדרג את התמונות שלך.

  • 3. מפת אתר תמונה:
    הכללת מפת אתר תמונה באתר שלך היא קריטית לקידום אתרים. מפת אתר תמונה היא קובץ המספק למנועי חיפוש מידע מפורט על התמונות באתר האינטרנט שלך. זה עוזר למנועי החיפוש לגלות ולהוסיף את התמונות שלך לאינדקס בצורה יעילה יותר, ולהגדיל את הסיכויים שלהן להופיע בתוצאות חיפוש תמונות. על ידי יצירה ושליחה של מפת אתר תמונה, אתה יכול להבטיח שלמנועי החיפוש תהיה הבנה מקיפה של תמונות האתר שלך, ובסופו של דבר לשפר את הנראות והתנועה שלך.

שילוב מדיה חברתית: הכרח בעולם הדיגיטלי של היום

בעולם הדיגיטלי של היום, אינטגרציה של מדיה חברתית היא כבר לא אופציה אלא הכרח לכל אתר תדמית. פלטפורמות מדיה חברתית הפכו לכלי שיווק רבי עוצמה, המאפשרים לעסקים להגיע לקהל רחב יותר ולעסוק עם היעד הדמוגרפי שלהם. על ידי שילוב מדיה חברתית באתר התדמית שלך, אתה יכול לנצל את הפוטנציאל העצום של הפלטפורמות הללו ולמקסם את הנוכחות המקוונת שלך.

בראש ובראשונה, שילוב מדיה חברתית מאפשר שיתוף חלק של תמונות האתר שלך על פני פלטפורמות שונות. בלחיצת כפתור אחת בלבד, מבקרים יכולים לשתף את התמונות המרתקות שלך עם החברים והעוקבים שלהם, ולהרחיב את טווח ההגעה שלך באופן אורגני. קידום מפה לאוזן זה יכול להגדיל משמעותית את הנראות של האתר שלך ולמשוך מבקרים חדשים שעשויים להתעניין בתוכן שלך.

יתר על כן, שילוב מדיה חברתית מאפשר לך לעסוק באופן פעיל עם הקהל שלך ולבנות קהילה סביב אתר התדמית שלך. על ידי קישור פרופילי המדיה החברתית שלך לאתר האינטרנט שלך, אתה יכול לעודד מבקרים לעקוב אחריך ולהישאר מעודכנים בהעלאות התמונות האחרונות שלך. זה מספק הזדמנות ליצור אינטראקציה עם העוקבים שלך, להגיב לתגובות ולטפח תחושת חיבור ונאמנות.

יתרה מכך, פלטפורמות מדיה חברתית מציעות תובנות וניתוחים חשובים שיכולים לעזור לך להבין טוב יותר את הקהל שלך. על ידי שילוב מדיה חברתית באתר האינטרנט שלך, אתה יכול לעקוב אחר ביצועי התמונות שלך, לזהות מגמות ולקבל תובנות לגבי מה מהדהד עם הקהל שלך. נתונים אלה יכולים ליישר את אסטרטגיית התוכן שלך ולעזור לך ליצור חזותיים ממוקדים ומושכים יותר.

האם האתר שלך מותאם לנייד?

בעידן זה של סמארטפונים וטאבלטים, אתר מותאם לנייד אינו עוד מותרות אלא הכרח. עם יותר ויותר אנשים שניגשים לאינטרנט דרך המכשירים הניידים שלהם, חיוני להבטיח שאתר התדמית שלך מספק חווית גלישה חלקה ומהנה במסכים קטנים יותר.

אתר מותאם לנייד נועד להתאים לגדלים ורזולוציות מסך שונות, ולספק צפייה וניווט מיטביים למשתמשים בנייד. זה מבטל את הצורך של משתמשים להתקרב או לגלול אופקית כדי להציג את התמונות שלך, מה שמקל ונוח עבורם לחקור את התוכן שלך.

לא רק שאתר ידידותי למובייל משפר את חווית המשתמש, אלא יש לו גם השפעה משמעותית על הנראות של האתר שלך ועל דירוגו במנועי החיפוש. מנועי חיפוש כמו גוגל נותנים עדיפות לאתרים ידידותיים לנייד בתוצאות החיפוש שלהם, מכיוון שהם מעריכים את חווית המשתמש ורוצים להבטיח שהמשתמשים שלהם ימצאו תוכן רלוונטי ונגיש. לכן, קיום אתר מותאם לנייד יכול לשפר את הנראות של האתר שלך ולמשוך יותר תנועה אורגנית.

יתרה מכך, אתר מותאם לנייד הוא חיוני כדי למשוך את תשומת הלב והמעורבות של הקהל שלך. מחקרים הראו שמשתמשים נוטים יותר לעזוב אתר אם הוא לא מותאם למכשירים ניידים. על ידי מתן חוויה חלקה לנייד, אתה יכול להשאיר משתמשים באתר שלך זמן רב יותר, להגביר את המעורבות שלהם, ואולי להמיר אותם למבקרים או לקוחות נאמנים.

תחזוקת אתר: תהליך מתמשך

תחזוקה שוטפת של אתר היא חיונית כדי להבטיח שאתר התדמית שלך יישאר פונקציונלי, מאובטח ומעודכן. זהו תהליך מתמשך שדורש תשומת לב ומאמץ כדי לשמור על פעילות האתר שלך בצורה חלקה ויעילה. להלן שלושה תחומים מרכזיים שיש להתמקד בהם בכל הנוגע לתחזוקת אתרים:

  • 1. עדכונים טכניים:
    שמירה על עדכניות התוכנה, התוספים והנושאים של האתר שלך חיונית לביצועים ולאבטחתו. בדוק בקביעות אם קיימים עדכונים והתקן אותם באופן מיידי כדי ליהנות מתיקוני באגים, תכונות חדשות ותיקוני אבטחה. זה יעזור להגן על האתר שלך מפני נקודות תורפה ולהבטיח שהוא מתפקד בצורה מיטבית.

  • 2. ניהול תוכן:
    בדיקה ועדכון קבועים של תוכן האתר שלך חיוניים כדי לשמור עליו רלוונטי ומרתק. בדוק אם יש מידע מיושן, קישורים שבורים או כל שגיאה שעשויה להשפיע על חווית המשתמש. הוספת תוכן חדש ובעל ערך באופן קבוע לא רק תשמור על מעורבות המבקרים אלא גם תגביר את דירוג מנוע החיפוש שלך.

  • 3. גיבוי ואבטחה:
    גיבוי קבוע של נתוני האתר שלך חיוני כדי להגן מפני אירועים בלתי צפויים כגון קריסות שרת, ניסיונות פריצה או אובדן נתונים בשוגג. הטמע מערכת גיבוי חזקה ותזמן גיבויים קבועים כדי להבטיח שנתוני האתר שלך בטוחים וניתן לשחזר אותם בקלות במידת הצורך. בנוסף, סקור וחזק בקביעות את אמצעי האבטחה של האתר שלך, כגון עדכון סיסמאות והטמעת תוספי אבטחה, כדי להגן מפני איומי סייבר.

ניתוח ביצועי אתר: האם אתה משיג את היעדים שלך?

ניתוח הביצועים של אתר התדמית שלך חיוני כדי לקבוע אם אתה משיג ביעילות את היעדים שלך. זה מאפשר לך להעריך את הצלחת האתר שלך ולקבל החלטות מונעות נתונים כדי לשפר את הביצועים שלו. הנה כמה מדדים וכלים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ניתוח ביצועי האתר שלך:

ראשית, תעבורת האתר היא מדד חיוני להערכת כמה מבקרים מגיעים לאתר שלך. כלים כמו Google Analytics מספקים תובנות חשובות לגבי מספר המבקרים, הדמוגרפיה שלהם ומקורות התנועה. על ידי ניתוח נתונים אלה, אתה יכול לקבוע אם האתר שלך מושך את הקהל הרצוי ולהתאים את אסטרטגיות השיווק שלך בהתאם.

שנית, שיעור היציאה מדף הכניסה הוא אינדיקטור חשוב למידת העניין של האתר שלך. הוא מודד את אחוז המבקרים שעוזבים את האתר שלך לאחר צפייה בדף אחד בלבד. שיעור יציאה גבוה מדף הכניסה עשוי להצביע על כך שהתוכן או העיצוב של האתר שלך זקוקים לשיפור. ניתוח שיעור היציאה מדף הכניסה יכול לעזור לך לזהות אזורים הדורשים אופטימיזציה כדי לשמור על מעורבות המבקרים ולעודד אותם לחקור עוד.

בנוסף, שיעור ההמרה מודד את אחוז המבקרים שמבצעים פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס יצירת קשר. על ידי מעקב אחר המרות, תוכל להעריך את יעילות האתר שלך בהשגת יעדיו. אם שיעור ההמרה נמוך, ניתוח התנהגות המשתמש, אופטימיזציה של דפי נחיתה או התאמת הקריאה לפעולה יכולים לעזור בשיפור ההמרות.

יתר על כן, מהירות טעינת הדפים היא גורם מכריע שמשפיע על חווית המשתמש ועל דירוג מנוע החיפוש. דפים בטעינה איטית יכולים להוביל לאחוזי יציאה גבוהים מדף הכניסה ולנראות נמוכה יותר של מנוע החיפוש. כלים כמו Google PageSpeed Insights יכולים להעריך את מהירות האתר שלך ולספק הצעות לשיפור.

לבסוף, ניתוח הביצועים של דפים או גלריות תמונות ספציפיות יכול לעזור לך לזהות איזה תוכן הוא הכי פופולרי ומרתק. על ידי הבנת מה מהדהד עם הקהל שלך, אתה יכול ליצור יותר מהתוכן שהוא נהנה ממנו ולייעל אזורים עם ביצועים נמוכים.

ללמוד מאחרים: מה אתרי תדמית מצליחים יכולים ללמד אותנו?

אתרי תדמית מצליחים יכולים להציע תובנות ולקחים חשובים שאנו יכולים ליישם על פיתוח וניהול האתר שלנו. על ידי לימוד וניתוח אתרים מוצלחים אלה, נוכל לקבל השראה וללמוד מהאסטרטגיות והשיטות המומלצות שלהם.

לקח חשוב אחד שאנו יכולים ללמוד הוא החשיבות של עיצוב מושך ויזואלי וידידותי למשתמש. לאתרי תדמית מצליחים יש לרוב פריסות נקיות ואינטואיטיביות המאפשרות למבקרים לנווט ולגלות תוכן בקלות. על ידי התבוננות בבחירות העיצוב שלהם, אנו יכולים ללמוד כיצד להציג ביעילות את התמונות שלנו וליצור חווית משתמש מרתקת.

שיעור נוסף שאנו יכולים ללמוד הוא הכוח של סיפור סיפורים באמצעות תמונות. אתרי תדמית מצליחים חורגים לרוב מעבר להצגת תמונות בלבד; הם יוצרים נרטיבים ומעוררים רגשות באמצעות התוכן הוויזואלי שלהם. על ידי לימוד אתרים אלו, נוכל ללמוד כיצד לאצור ולהציג את התמונות שלנו בצורה שמספרת סיפור מרתק ומושכת את הקהל שלנו.

בנוסף, אתרי תמונות מצליחים לרוב נותנים עדיפות לאופטימיזציה של תמונות כדי להבטיח מהירויות טעינה מהירות וחוויות צפייה אופטימליות. על ידי בחינת האופן שבו אתרים אלו דוחסים ומייעלים את התמונות שלהם מבלי לפגוע באיכות, אנו יכולים ללמוד טכניקות לשיפור ביצועי האתר שלנו.

שיעור חשוב נוסף שאנו יכולים ללמוד הוא החשיבות של מיתוג עקבי. לאתרי תדמית מצליחים יש לרוב זהות מותגית חזקה שבאה לידי ביטוי בעיצוב הוויזואלי, סכמת הצבעים והאסתטיקה הכללית שלהם. על ידי ניתוח אסטרטגיות המיתוג שלהם, נוכל ללמוד כיצד ליצור נוכחות מותג מגובשת ובלתי נשכחת לאתר התדמית שלנו.

יתר על כן, אתרי תדמית מצליחים ממנפים לעתים קרובות פלטפורמות מדיה חברתית כדי להרחיב את טווח ההגעה שלהם ולתקשר עם הקהל שלהם. על ידי לימוד כיצד אתרים אלה משלבים כפתורי שיתוף מדיה חברתית, הטמעת עדכוני אינסטגרם או מעודדים תוכן שנוצר על ידי משתמשים, אנו יכולים ללמוד כיצד למנף ביעילות את המדיה החברתית לקידום תוכן התמונה שלנו.

השלבים הבאים: לאן אתה הולך מכאן?

לאחר בניית אתר התדמית שלך, חשוב שתהיה לך תוכנית למה שיבוא אחר כך. הנה כמה צעדים עיקריים שכדאי לקחת בחשבון כשאתה מתקדם באופטימיזציה והגדלת האתר שלך.

1. עדכן והרחיב ברציפות את אוסף התמונות שלך:
בניית אתר תדמית היא תהליך מתמשך. חיוני לעדכן את האתר שלך באופן קבוע בתמונות טריות ואיכותיות כדי לשמור על התוכן שלך רלוונטי ומרתק. שקול להשקיע בצילום מקצועי או שיתוף פעולה עם צלמים כדי להרחיב את האוסף שלך ולהציע מגוון רחב של תמונות ויזואליות לקהל שלך.

  • 2. צור קשר עם הקהל שלך:
    בניית קהילה מקוונת סביב אתר התדמית שלך יכולה לשפר מאוד את מעורבות המשתמשים. עודדו מבקרים להשאיר הערות, לשתף תמונות משלהם או להשתתף בתחרויות ואתגרים הקשורים לנישה התדמיתית שלכם. הגיבו באופן פעיל לתגובות והתקשרו עם הקהל שלכם בפלטפורמות המדיה החברתית כדי לטפח תחושת חיבור ונאמנות.

  • 3. מעקב וניתוח מדדי אתר:
    מעקב וניתוח מדדי אתר חיוניים להבנת ביצועי האתר התדמיתי שלך ולזיהוי אזורים לשיפור. השתמש בכלים כמו Google Analytics כדי לנטר מדדים כגון תעבורת אתר, שיעורי יציאה מדף כניסה והתנהגות משתמשים. ניתוח נתונים אלה יכול לעזור לך לזהות אילו תמונות ותוכן מהדהדים עם הקהל שלך, כמו גם לזהות הזדמנויות לאופטימיזציה.

    בנוסף, שקול לערוך סקרי משתמשים או לאסוף משוב כדי לקבל תובנות לגבי העדפות המשתמש והציפיות. מידע זה יכול להנחות את יצירת התוכן ואת מאמצי הפיתוח העתידיים שלך.

בניית אתר תדמית עשויה להיראות כמו משימה לא פשוטה, אבל עם הגישה והמשאבים הנכונים, זה יכול להיות תהליך מרגש ומתגמל. זכור, המפתח הוא להתמקד בחוויית המשתמש, להבטיח שהתמונות שלך איכותיות ורלוונטיות, ושהאתר שלך קל לניווט. בעזרת סבלנות, התמדה ומגע של יצירתיות תוכלו לבנות אתר תדמית שבולט מהקהל.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן