קידום אתרי וורדפרס

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing
מאמר זה נכתב והועלה ע"י ניסים כליף
מומחה קידום אתרים אורגני SEO

תוכן עניינים

קידום, שיווק, בניית אתרים, איחסון ותחזוקת אתרים - BeMarketing

מתחייבים להביא את העסק שלך לעמוד הראשון בגוגל תוך 90 יום !

רתימת הכוח של וורדפרס לאתר שלך כרוכה בהרבה יותר מסתם יצירת עיצוב מושך מבחינה ויזואלית. גם האתר שלך צריך להיות מקודם ביעילות כדי להגיע לקהל היעד שלך. פוסט זה בבלוג חושף את הסודות של קידום אתר הוורדפרס שלך כדי להגדיל את התנועה, לשפר את SEO ולהגביר את ההמרות.

הבנת היסודות: מהו קידום אתרי וורדפרס?

קידום אתרי וורדפרס מתייחס לאסטרטגיות והטכניקות השונות המשמשות להגדלת הנראות והטווח של אתר וורדפרס. זה כרוך בקידום האתר לקהל רחב יותר, העברת תנועה ובסופו של דבר שיפור הדירוג שלו בתוצאות מנועי החיפוש. וורדפרס, בהיותה אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר, מציעה תכונות ופונקציונליות רבות שניתן למנף אותן לקידום יעיל.

בבסיסו, קידום אתרי וורדפרס כולל פעילויות כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדואר אלקטרוני ועוד. מטרת הפעילויות הללו היא למשוך מבקרים ממוקדים לאתר, למשוך אותם עם תוכן בעל ערך ולהמיר אותם ללקוחות נאמנים או למנויים.

קידום אתרי וורדפרס הוא מעבר ליצירת אתר אינטרנט ולקוות שהמבקרים יתקלו בו. זה דורש גישה אסטרטגית ויזומה כדי להבטיח שהאתר בולט בין מיליוני האחרים באינטרנט. על ידי יישום טכניקות קידום מכירות שונות, בעלי אתרים יכולים להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם ולהשיג את המטרות הרצויות.

קידום מתחיל בהבנת קהל היעד והעדפותיו. ידע זה מאפשר לבעלי אתרים ליצור תוכן המהדהד עם הקהל שלהם, מה שמגדיל את הסיכויים למעורבות ולהמרות. בנוסף, אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש באמצעות טכניקות SEO מבטיחה שהוא מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, מה שהופך אותו לגלוי יותר למבקרים פוטנציאליים.

היבט מכריע נוסף בקידום אתרי וורדפרס הוא הבטחת האתר מותאם לנייד. מכיוון שרוב משתמשי האינטרנט ניגשים לאתרים דרך מכשירים ניידים, עיצוב רספונסיבי חיוני כדי לספק חווית משתמש חלקה ולמנוע מבקרים פוטנציאליים להקפיץ את האתר.

מדוע קידום אתר הוורדפרס שלך הוא קריטי?

קידום אתר הוורדפרס שלך הוא חיוני מכמה סיבות. ראשית, האינטרנט הוא מרחב עצום ותחרותי, עם מיליוני אתרים שמתחרים על תשומת הלב. ללא קידום מתאים, אתר הוורדפרס שלכם עלול ללכת לאיבוד בים התוכן המקוון, מה שמקשה על קהל היעד שלכם למצוא אתכם.

שנית, קידום עוזר להגביר את הנראות והטווח של האתר שלך. על ידי הטמעת אסטרטגיות קידום מכירות יעילות, אתה יכול להבטיח שאתר הוורדפרס שלך יגיע אל מול הקהל הנכון, ויוביל תנועה ולקוחות פוטנציאליים לאתר שלך. ללא קידום, האתר שלך עשוי להישאר מוסתר, להגביל את הפוטנציאל שלו למשוך מבקרים ולייצר לידים או מכירות.

יתר על כן, קידום אתר הוורדפרס שלך יכול גם לשפר את הכרת המותג והמוניטין שלך. על ידי קידום עקבי של האתר שלך ושיתוף תוכן בעל ערך, אתה יכול לבסס את עצמך כסמכות בענף שלך. זה בונה אמון עם הקהל שלך ומעודד אותם לעסוק באתר שלך, מה שמגביר את הסבירות להמרות.

לקידום יש גם תפקיד משמעותי בשיפור הדירוג שלך במנועי החיפוש. מנועי חיפוש כמו גוגל לוקחים בחשבון גורמים שונים כמו תעבורת אתר, קישורים נכנסים ואותות חברתיים כאשר הם קובעים את הרלוונטיות והסמכות של אתר אינטרנט. על ידי קידום פעיל של אתר הוורדפרס שלך, תוכל להגדיל את הגורמים הללו, מה שיוביל לדירוג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP).

יתרה מכך, קידום אתר הוורדפרס שלך מאפשר לך לתקשר עם הקהל שלך במספר פלטפורמות. באמצעות שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ושיווק תוכן, אתה יכול ליצור אינטראקציה עם הקהל שלך, לבנות מערכות יחסים ולעודד ביקורים חוזרים באתר שלך.

כיצד להגדיר את קהל היעד שלך?

זיהוי והגדרת קהל היעד שלך הוא צעד מכריע בקידום אתר הוורדפרס שלך בצורה יעילה. על ידי הבנת מי הקהל שלך, אתה יכול להתאים את אסטרטגיות הקידום שלך כדי להגיע אליהם ולתקשר איתם בצורה יעילה יותר. להלן שלושה שלבים עיקריים שיעזרו לך להגדיר את קהל היעד שלך:

  • 1. מחקר שוק:
    ערכו מחקר שוק מעמיק כדי לקבל תובנות לגבי התעשייה והמתחרים שלכם. זהה את הנתונים הדמוגרפיים, תחומי העניין וההתנהגויות של הלקוחות הפוטנציאליים שלך. מידע זה יעזור לך ליצור פרסונות קונים, שהן ייצוגים בדיוניים של הלקוחות האידיאליים שלך. קחו בחשבון גורמים כמו גיל, מין, מיקום, מקצוע, תחומי עניין ונקודות כאב.
  • 2. נתח את הקהל הקיים שלך:
    אם כבר יש לך אתר אינטרנט או נוכחות במדיה חברתית, נתח את הקהל הקיים שלך. בדוק את ניתוח האתר שלך, תובנות מדיה חברתית ומשוב לקוחות כדי להבין טוב יותר מי מבקר כעת באתר שלך ועוסק בו. זהה דפוסים ומאפיינים משותפים בקרב הקהל הקיים שלך כדי לחדד את הגדרת קהל היעד שלך.
  • 3. צמצם את קהל היעד שלך:
    לאחר שאספת מידע מחקרי שוק וניתחת את הקהל הקיים שלך, הגיע הזמן לחדד את קהל היעד שלך. חפש מאפיינים משותפים בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלך ותעדף את המיקוד שלך. קחו בחשבון גורמים כמו הצרכים, העדפותיהם והאתגרים שלהם. זה יעזור לך ליצור מסעות פרסום ממוקדים ומותאמים יותר שיהדהדו עם הקהל שלך.

הכוח של SEO בקידום אתרי וורדפרס

בכל הנוגע לקידום אתר הוורדפרס שלך, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) משחקת תפקיד מכריע בהנעת תנועה אורגנית ושיפור הנראות של האתר שלך בתוצאות של מנועי החיפוש. כשמיליוני אתרים מתחרים על תשומת הלב, יישום אסטרטגיות קידום אתרים יעילות יכול לעזור לאתר שלך להתבלט. להלן שלושה היבטים מרכזיים של SEO שעליכם להתמקד בהם:

  • 1. מחקר ואופטימיזציה של מילות מפתח:
    מחקר מילות מפתח כולל זיהוי המילים והביטויים שבהם קהל היעד שלך משתמש כדי לחפש מידע הקשור לענף או לנישה שלך. על ידי אופטימיזציה של תוכן האתר שלך עם מילות מפתח רלוונטיות, תוכל להגדיל את הסיכוי שהאתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש. השתמש בכלי מחקר מילות מפתח כדי לזהות מילות מפתח בעלות נפח גבוה ותחרות נמוכה שמתאימות לתוכן שלך. שלבו מילות מפתח אלו באופן טבעי בכותרות העמודים, הכותרות, המטא-תיאורים ובכל התוכן שלכם.
  • 2. אופטימיזציה בעמוד:
    אופטימיזציה בעמוד מתייחסת לאופטימיזציה של האלמנטים בדפי האינטרנט שלך כדי לשפר את הדירוג במנועי החיפוש. זה כולל אופטימיזציה של כותרות הדפים שלך, תיאורי מטא, כותרות, תגיות חלופיות של תמונות ומבני כתובות אתרים. ודא שהתוכן שלך מובנה היטב, קל לקריאה וכולל מילות מפתח רלוונטיות. בנוסף, התמקד בשיפור מהירות הטעינה של האתר שלך, מכיוון שהוא מהווה גורם דירוג עבור מנועי החיפוש.
  • 3. קישורים נכנסים איכותיים:
    קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים המפנים אל האתר שלך. מנועי חיפוש רואים בקישורים נכנסים כהבעת אמון, מה שמצביע על כך שהאתר שלך אמין וסמכותי. בניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים מוכרים יכולה להגביר משמעותית את קידום האתרים שלך. התמקד ביצירת תוכן בעל ערך וניתן לשיתוף המושך באופן טבעי קישורים נכנסים. עסוק בבלוגים אורחים, יצירת קישורים וקידום במדיה חברתית כדי להגביר את הנראות של התוכן שלך ולהשיג קישורים נכנסים.

למה התוכן הוא מלך?

תוכן מכונה לעתים קרובות המלך בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי, ולא בכדי. בעולם המקוון, תוכן הוא הכוח המניע מאחורי משיכת מבקרים ומושכים אותם לאתר שלך.

הנה הסיבה שהתוכן הוא המלך:

ראשית, תוכן איכותי מבסס את האמינות והמומחיות שלך בענף שלך. כאשר מבקרים מגיעים לאתר הוורדפרס שלך ומוצאים תוכן בעל ערך ואינפורמציה, סביר יותר שהם יבטחו במותג שלך ויתפסו אותך כסמכות. זה בונה בסיס חזק ליצירת קשרים ארוכי טווח והשגת נאמנות לקוחות.

שנית, מנועי החיפוש אוהבים תוכן רענן ורלוונטי. עדכון שוטף של אתר הוורדפרס שלך עם תוכן באיכות גבוהה מאותת למנועי החיפוש שהאתר שלך פעיל ומספק ערך למשתמשים. זה יכול לשפר את הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש, ולגרום ליותר תנועה אורגנית. בנוסף, כאשר התוכן שלך מותאם עם מילות מפתח רלוונטיות, זה יכול להגביר עוד יותר את ה-SEO של האתר שלך.

שלישית, לתוכן נהדר יש פוטנציאל להפוך לוויראלי ולמשוך תשומת לב מקהל רחב יותר. כאשר התוכן שלך משכנע, אינפורמטיבי וניתן לשיתוף, יש לו את הכוח להיות משותף על פני פלטפורמות מדיה חברתית, מה שמביא גל של תנועה לאתר וורדפרס שלך. הנראות המוגברת הזו יכולה להוביל ליותר חשיפה למותג, לידים פוטנציאליים והמרות של לקוחות.

יתרה מכך, תוכן מרתק ומעוצב היטב שומר על מבקרים באתר שלך למשך זמן רב יותר. כאשר משתמשים מוצאים את התוכן שלך בעל ערך, הם נוטים יותר לחקור דפים אחרים באתר שלך, להפחית את שיעורי היציאה מדף הכניסה ולהגדיל את הסיכויים להמרות. על ידי מתן חווית משתמש חלקה ואינפורמטיבית, אתה יכול לבסס תדמית מותג חיובית ולעודד מבקרים לחזור לאתר שלך.

רתימת מדיה חברתית לקידום אתרים

פלטפורמות מדיה חברתית הפכו לכלים רבי עוצמה לקידום אתרים והגעה לקהל רחב יותר. עם מיליארדי משתמשים פעילים, פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין מציעות הזדמנויות עצומות להניע תנועה לאתר הוורדפרס שלך. להלן כמה אסטרטגיות יעילות לניצול מדיה חברתית לקידום אתרים:

ראשית, צור פרופילי מדיה חברתית ייעודיים לאתר או למותג שלך. זה יעזור לך לבסס נוכחות מקוונת עקבית ויקל על המשתמשים למצוא ולעסוק בתוכן שלך. התאם אישית את הפרופילים שלך עם הלוגו של האתר שלך, ביוגרפיה קליט וקישורים רלוונטיים.

לאחר מכן, פתח אסטרטגיית תוכן המותאמת לכל פלטפורמת מדיה חברתית. הבן את ההעדפות וההתנהגויות של קהל היעד שלך בכל פלטפורמה וצור תוכן מרתק וניתן לשיתוף בהתאם. השתמש בוויזואליות, סרטונים, אינפוגרפיקה וכיתובים מושכים כדי למשוך תשומת לב ולעודד משתמשים ללחוץ לאתר שלך.

טכניקה יעילה אחת היא לשתף קטעים או טיזרים של פוסטים, מאמרים או מוצרים בבלוג שלך במדיה החברתית. זה יכול לעורר את סקרנותם של המשתמשים ולהוביל תנועה לאתר שלך כדי לקרוא את התוכן המלא. כלול קריאה לפעולה בפוסטים שלך במדיה החברתית, עודד משתמשים לבקר באתר שלך או להירשם לניוזלטר שלך.

מעורבות עם הקהל שלך היא קריטית במדיה החברתית. השב להערות, הודעות ואזכורים מיידית כדי לבנות מערכות יחסים ולהראות שאתה מעריך את המעורבות שלהם. עודד משתמשים לשתף את התוכן שלך על ידי הוספת לחצני שיתוף חברתי לאתר האינטרנט שלך ובקשת שיתופים בפוסטים שלך במדיה החברתית.

שיתוף פעולה עם משפיענים או מומחים בתעשייה יכול גם להגביר את טווח ההגעה שלך במדיה החברתית. זהה משפיענים בנישה שלך שיש להם עוקבים משמעותיים ועוסקים בתוכן שלהם. שתפו פעולה בפוסטים של אורחים, השתלטויות או קמפיינים משותפים כדי לחשוף את האתר שלכם לקהל שלהם ולהשיג עוקבים ומבקרים חדשים.

נתח באופן קבוע את מאמצי המדיה החברתית שלך באמצעות כלי ניתוח כדי לעקוב אחר ביצועי הפוסטים שלך, לזהות מגמות ולהבין מה מהדהד עם הקהל שלך. בצע התאמות באסטרטגיה שלך בהתבסס על התובנות הללו כדי לשפר ללא הרף את מאמצי הקידום שלך במדיה החברתית.

כיצד להשתמש בשיווק בדוא"ל כדי להגביר את התנועה באתר?

שיווק בדוא"ל הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לך להוביל תנועה לאתר הוורדפרס שלך וליצור מעורבות עם הקהל שלך. על ידי יישום אסטרטגיות שיווק יעילות בדוא"ל, אתה יכול למשוך מבקרים, לעודד ביקורים חוזרים, ובסופו של דבר להגביר את התנועה באתר. להלן שלושה שלבים מרכזיים לשימוש יעיל בשיווק בדוא"ל:

  • 1. בניית רשימת דוא"ל:
    הצעד הראשון בשימוש בשיווק בדוא"ל כדי להגביר את תעבורת האתר הוא בניית רשימת דוא"ל איכותית. הצע תמריצים יקרי ערך, כגון תוכן בלעדי או הנחות, בתמורה לכך שמבקרים ירשמו לרשימת הדוא"ל שלך. הצב טפסי הצטרפות באופן אסטרטגי באתר האינטרנט שלך, כולל חלונות קופצים, ווידג'טים של סרגל צד ודפי נחיתה. בנוסף, נצל את פלטפורמות המדיה החברתית כדי לקדם את רשימת הדוא"ל שלך ולעודד עוקבים להירשם.
  • 2. יצירת תוכן מרתק ובעל ערך:
    ברגע שיש לך רשימה של מנויים, חשוב ליצור תוכן מרתק ובעל ערך שיעודד אותם ללחוץ על האתר שלך. צור שורות נושא מושכות שמפתות את הנמענים לפתוח את המיילים שלך. ספק תוכן אינפורמטיבי, כגון פוסטים בבלוג, הדרכות או תובנות בענף, הרלוונטי לתחומי העניין של הקהל שלך. כלול גרפיקה מושכת ויזואלית וקריאות לפעולה שמפנות את הנמענים לאתר שלך לקבלת מידע נוסף.
  • 3. שליחת אימיילים ממוקדים ומותאמים אישית:
    התאמה אישית היא המפתח להצלחת שיווק בדוא"ל. פלח את רשימת הדוא"ל שלך על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין או אינטראקציות קודמות כדי להבטיח שאתה שולח מיילים ממוקדים המהדהדים עם כל נמען. השתמש בכלי אוטומציה כדי לשלוח אימיילים מותאמים אישית המבוססים על טריגרים או פעולות ספציפיות, כגון תזכורות לעגלה נטושה או הצעות ליום הולדת. על ידי התאמת הודעות האימייל שלך לנמענים בודדים, תוכל להגביר את המעורבות ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

"הכסף ברשימה", אבל איך לבנות אותו?

בניית רשימת דוא"ל היא היבט מכריע בקידום אתר הוורדפרס שלך ומקסום הפוטנציאל שלו ליצירת הכנסות. רשימת דוא"ל מאפשרת לך לתקשר ישירות עם הקהל שלך, לבנות אמון ולטפח מערכות יחסים. הנה כמה אסטרטגיות יעילות שיעזרו לך לבנות רשימת דוא"ל בעלת ערך:

  • 1. הצע תמריצים יקרי ערך:
    ספק תמריץ שאין לעמוד בפניו, כגון ספר אלקטרוני בחינם, תוכן בלעדי או הנחה, בתמורה לכך שמבקרים ירשמו לרשימת הדוא"ל שלך. זה יעודד מבקרים לשתף ברצון את כתובות האימייל שלהם ולהפוך לחלק מרשימת התפוצה שלך.

    2. בצע אופטימיזציה של טפסי ההצטרפות שלך:
    הצב טפסי הצטרפות באופן אסטרטגי באתר הוורדפרס שלך כדי למשוך את תשומת הלב של המבקרים. בצע אופטימיזציה של העיצוב והמיקום של הטפסים שלך כדי להפוך אותם למושכים ויזואלית ונגישים בקלות. נסה עם סוגי טפסים שונים, כגון חלונות קופצים, שקופיות או טפסים מוטמעים, כדי למצוא מה הכי מתאים לקהל שלך.
  • 3. צור מגנטים מובילים מושכים:
    מגנט לידים הוא פיסת תוכן בעלת ערך שאתה מציע בתמורה לכתובות אימייל. זה יכול להיות מדריך מקיף, רשימת בדיקה או מדריך וידאו המתייחס לנקודת כאב ספציפית או מספק מידע רב ערך. ודא שמגנט הלידים שלך רלוונטי מאוד לקהל היעד שלך ופותר בעיה שאולי יש לו.
  • 4. נצל מדיה חברתית:
    השתמש בערוצי המדיה החברתית שלך כדי לקדם את רשימת הדוא"ל שלך ולהוביל תנועה לאתר הוורדפרס שלך. צור פוסטים מפתים שמדגישים את היתרונות של הצטרפות לרשימה שלך ומספקים קישור ישיר לטופס ההצטרפות שלך. אתה יכול גם להפעיל מסעות פרסום במדיה חברתית הממקדים במיוחד לקהל האידיאלי שלך כדי להגדיל את טווח ההגעה שלך ולמשוך מנויים.

תוספים וורדפרס: בעלי הברית שלך בקידום אתרים

תוספי וורדפרס הם כלים רבי עוצמה שיכולים לשפר את הפונקציונליות והביצועים של האתר שלך. כשזה מגיע לקידום אתרים, ישנם מספר תוספים זמינים שיכולים להיות בעלי ברית שלך בהנעת תנועה והגברת הנראות. להלן מספר תוספים חיוניים שכדאי לקחת בחשבון:

  • 1. Yoast SEO:
    Yoast SEO הוא תוסף פופולרי שעוזר לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש. הוא מספק תכונות חשובות כגון יצירת מפת אתר XML, אופטימיזציה של מטא תגים וניתוח תוכן. Yoast SEO מציע גם ניתוח קריאות, ומבטיח שהתוכן שלך ידידותי למשתמש ומרתק.
  • 2. תוספים לשיתוף חברתי:
    המדיה החברתית משחקת תפקיד חיוני בקידום האתר. התקנת תוספים לשיתוף חברתי מאפשרת למבקרים לשתף בקלות את התוכן שלך בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית, ולהגדיל את טווח ההגעה של האתר שלך. תוספים אלה מגיעים לרוב עם כפתורי שיתוף וניתוחים הניתנים להתאמה אישית כדי לעקוב אחר הביצועים של השיתופים החברתיים שלך.
  • 3. תוספים לשיווק בדוא"ל:
    בניית רשימת דוא"ל היא דרך יעילה לתקשר עם הקהל שלך ולקדם את האתר שלך. תוספים לשיווק בדוא"ל כמו Mailchimp או Constant Contact משתלבים בצורה חלקה עם WordPress, ומאפשרים לך ליצור טפסי הרשמה, לנהל מנויים ולשלוח קמפיינים ממוקדים בדוא"ל. תוספים אלה מציעים תכונות אוטומציה, מה שמקל על טיפוח הלידים והנעת המרות.
  • 4. פלאגין של Analytics:
    ניטור וניתוח ביצועי האתר שלך חיוניים לקידום יעיל. התקנת תוסף ניתוח, כגון גוגל אנליטיקס, מאפשרת לך לעקוב אחר התנהגות מבקרים, למדוד תנועה באתר ולקבל תובנות לגבי הדמוגרפיה של המשתמשים. נתונים אלה יכולים לעזור לך לזהות אזורים לשיפור ולקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיות הקידום שלך.

ניטור וניתוח: האם אתה עוקב אחר ההתקדמות שלך?

בעולם קידום אתרי וורדפרס, ניטור וניתוח ההתקדמות שלך חיוניים כדי להבין כיצד המאמצים שלך משתלמים וכדי לזהות תחומים לשיפור. מעקב אחר ההתקדמות שלך מאפשר לך לקבל החלטות מונחות נתונים ולבצע אופטימיזציה של האסטרטגיות שלך בהתאם. להלן כמה היבטים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון בעת ניטור וניתוח קידום אתר וורדפרס שלך:

ראשית, כלי ניתוח אתרים כמו Google Analytics מספקים תובנות חשובות לגבי ביצועי האתר שלך. הם יכולים לעזור לך לעקוב אחר מדדים חשובים כמו תנועה באתר, התנהגות משתמשים ושיעורי המרות. על ידי סקירה קבועה של מדדים אלה, תוכל לזהות מגמות, להבין את העדפות המשתמש ולגלות הזדמנויות לצמיחה.

שנית, שים לב לדירוג מילות המפתח שלך. מעקב אחר דירוג מילות המפתח של האתר שלך עוזר לך להעריך עד כמה מאמצי ה-SEO שלך עובדים. האם מילות המפתח הממוקדות שלך מדורגות גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש? האם ישנן מילות מפתח חדשות שכדאי למקד אליהן? על ידי ניתוח דירוגי מילות מפתח, תוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיית התוכן שלך ולבצע אופטימיזציה שלה לחשיפה טובה יותר.

שלישית, אל תשכח לעקוב אחר פרופיל ה-backlink שלך. קישורים נכנסים חיוניים לשיפור הסמכות והנראות של האתר שלך. כלים כמו Ahrefs או Moz יכולים לעזור לך לעקוב אחר מספר הקישורים הנכנסים, האיכות שלהם והפצת טקסט עוגן. על ידי בדיקה קבועה של פרופיל ה-backlink שלך, תוכל לזהות כל קישור רעיל או באיכות נמוכה שעלולה לפגוע ב-SEO של האתר שלך ולנקוט פעולה מתאימה.

בנוסף, שימו עין על מדדי המדיה החברתית שלכם. אם אתה מקדם באופן פעיל את אתר וורדפרס שלך בפלטפורמות מדיה חברתית, ניטור ניתוח המדיה החברתית שלך הוא חיוני. בדוק מדדי מעורבות כגון לייקים, שיתופים, תגובות ושיעורי קליקים כדי לאמוד את היעילות של מסעות הפרסום שלך במדיה החברתית. התאם את האסטרטגיה שלך בהתבסס על הפלטפורמות והתוכן שמניבים את המעורבות הגדולה ביותר.

מהן המלכודות הנפוצות בקידום אתרי וורדפרס?

קידום אתר הוורדפרס שלך יכול להיות משימה מאתגרת, במיוחד אם אינך מודע למלכודות הנפוצות שעלולות להפריע למאמצים שלך. להלן כמה מהמלכודות הנפוצות ביותר שכדאי להיזהר מהן:

  • 1. התעלמות מאופטימיזציה לנייד:
    עם השימוש הגובר בסמארטפונים ובטאבלטים, חשוב לוודא שאתר הוורדפרס שלכם מותאם לנייד. הזנחת אופטימיזציה לנייד עלולה להוביל לחוויית משתמש גרועה, אחוזי יציאה גבוהים מדף כניסה ודירוג נמוך יותר במנועי החיפוש. ודא שהאתר שלך רספונסיבי ונטען במהירות במכשירים ניידים.
  • 2. חוסר בתוכן איכותי:
    התוכן הוא המלך בעולם קידום אתרי וורדפרס. אחת המלכודות הגדולות ביותר היא יצירת תוכן נמוך או לא רלוונטי. התוכן שלך צריך להיות כתוב היטב, אינפורמטיבי ומרתק כדי למשוך ולשמור מבקרים. הימנע ממילוי מילות מפתח והתמקד במתן ערך לקהל שלך.

    3. הזנחת שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים:
    בעוד שקידום אתרים הוזכר קודם לכן כהיבט מכריע בקידום אתרים, חשוב להזכיר שהזנחת שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים עלולה להפריע למאמצים שלך. זה כולל אי אופטימיזציה נכונה של המטא תגים, הכותרות והתיאורים של האתר שלך, הזנחת מחקר מילות מפתח נאות ואי בניית קישורים נכנסים איכותיים. התעדכן בטרנדים והאלגוריתמים העדכניים ביותר של SEO כדי להתקדם.
  • 4. מעורבות ירודה במדיה חברתית:
    פלטפורמות מדיה חברתית יכולות להיות כלים רבי עוצמה לקידום אתר הוורדפרס שלך. עם זאת, מלכודת נפוצה אחת היא אי ניצול יעיל של מדיה חברתית. הימנע פשוט משיתוף התוכן שלך מבלי לעסוק בקהל שלך. קח את הזמן כדי להגיב להערות, לשאול שאלות ולשתף תוכן בעל ערך ממקורות אחרים. בניית נוכחות חזקה במדיה חברתית יכולה להביא תנועה לאתר שלך ולהגדיל את הנראות של המותג שלך.
  • 5. היעדר אסטרטגיית קידום:
    ללא אסטרטגיית קידום ברורה, אתר הוורדפרס שלך עלול להתקשה להשיג אחיזה. חשוב להגדיר את המטרות שלך, לזהות את קהל היעד שלך ולקבוע את הערוצים הטובים ביותר להגיע אליהם. פתח תוכנית קידום מקיפה הכוללת שיווק במדיה חברתית, שיווק תוכן, שיווק בדוא"ל וטקטיקות רלוונטיות אחרות.

איך להתקדם במשחק של קידום אתרי וורדפרס?

על מנת להישאר קדימה במשחק של קידום אתרי וורדפרס, חיוני להסתגל ולפתח באופן מתמיד את האסטרטגיות שלך. הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לך להישאר בקדימה:

  • 1. הישאר מעודכן בטרנדים:
    הנוף הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, וההתאמות במגמות ובשיטות העבודה המומלצות העדכניות היא חיונית. עקוב אחר חדשות התעשייה, השתתף בסמינרים מקוונים ועקוב אחר בלוגים משפיעים כדי להישאר מעודכן לגבי הטכניקות האחרונות לקידום אתרי וורדפרס. על ידי הישארות לפני העקומה, אתה יכול ליישם אסטרטגיות חדשניות שנותנות לך יתרון תחרותי.
  • 2. אמבס טכנולוגיות וכלים חדשים:
    הטכנולוגיה מתקדמת כל הזמן, וכלים ותוספים חדשים מפותחים כדי לשפר את קידום אתרי וורדפרס. הישאר פתוח לאימוץ טכנולוגיות חדשות שיכולות לייעל את התהליכים שלך, לשפר את חווית המשתמש ולהגביר את ביצועי האתר שלך. גלה תוספים חדשים שיכולים לייעל את SEO של האתר שלך, לשפר את הידידותיות שלו לנייד או לשפר את שילוב המדיה החברתית שלו.
  • 3. השקיעו בלמידה מתמדת:
    עולם קידום אתרי וורדפרס הוא עצום ומשתנה ללא הרף. השקיעו בהתפתחות המקצועית שלכם על ידי השתתפות בסדנאות, קורסים מקוונים או כנסים. על ידי למידה מתמדת ושיפור המיומנויות שלך, אתה יכול ליישם אסטרטגיות יעילות יותר ולהישאר לפני המתחרים שלך. יצירת קשרים עם אנשי מקצוע אחרים בתעשייה יכולה גם לספק תובנות והזדמנויות חשובות לשיתוף פעולה.
  • 4. נתח ובצע אופטימיזציה:
    נתח באופן קבוע את הביצועים של אתר הוורדפרס שלך וקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לייעל את הקידום שלו. השתמש בכלים כמו Google Analytics כדי לעקוב אחר התנועה באתר שלך, התנהגות המשתמשים ושיעורי ההמרות. זהה אזורי שיפור ובצע את השינויים הדרושים כדי לשפר את ביצועי האתר שלך. בדיקות A/B שונות, כגון כותרות, לחצני קריאה לפעולה או פריסות של דפי נחיתה, יכולות גם לעזור לך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לתוצאות טובות יותר.
  • 5. צור קשר עם הקהל שלך:
    בניית מערכת יחסים חזקה עם הקהל שלך היא המפתח לקידום מוצלח של אתר וורדפרס. צור קשר עם הקהל שלך באמצעות תגובות בבלוג, מדיה חברתית וניוזלטרים בדוא"ל. השב לפניותיהם, התייחס לדאגותיהם וספק תוכן בעל ערך. על ידי טיפוח הקהל שלך ובניית קהילה נאמנה, אתה יכול לייצר יותר תנועה אורגנית ולהגביר את מעורבות המשתמשים.

קידום אתר הוורדפרס שלך הוא תהליך מתמשך הדורש תכנון אסטרטגי, יישום ומעקב. על ידי מינוף הכלים והטכניקות הנכונות, תוכל להגביר את הנראות של האתר שלך, למשוך יותר מבקרים ולהמיר אותם ללקוחות נאמנים. זכור, המפתח לקידום אתרים מוצלח טמון בהבנת הקהל שלך, אספקת תוכן בעל ערך והבטחת חווית משתמש חלקה.

 

 

מחירון קידום אתרים אורגני SEO

פעולות קידום

פעולות onsie ו-offsite
מחיר חודשי *הפעולות הן על בסיס חודשי
  • העלאת מאמרים לאתר
  • כמות קישורים לאתר
  • מילות מפתח לקידום
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה מלאה
  • מחקר מתחרים
  • דו"ח חודשי
  • בקשות בסיסיות של שינויים באתר
  • שירות מעבר לשעות העבודה

בסיס

מתאים לחתום שאינו תחרותי
1,690 לחודש
  • 2 מאמרים
  • 2 קישורים
  • עד 20 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה
  • במעמד חתימה

מתקדם

מתאים לחתום עם תחרות בינונית
2,390 לחודש
  • 3 מאמרים
  • 3 קישורים
  • עד 30 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • במעמד חתימה

עסקי

מתאים לחתום עם תחרות קשה
2,990 לחודש
  • 4 מאמרים
  • 4 קישורים
  • עד 40 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מקצועי

מתאים לחתום עם תחרות סופר קשה
3,590 לחודש
  • 5 מאמרים
  • 5 קישורים
  • עד 50 ביטויים
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מאסטר

חברות גדולות שמעוניינות לטוס למעלה
6,690 לחודש
  • 10 מאמרים
  • 10 קישורים
  • ללא הגבלה
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

מחירון קידום ממומן GoogleAds

הקמת קמפיין

החל מ-1,000 תשלום חד פעמי
  • פתיחת חשבון ב- Google Ads
  • הגדרת אמצעי תשלום ב-Google
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מיקוד לפי אזורים גאוגרפיים
  • תזמון הצגת קמפיין
  • יצירת קמפיין מותאם לסוג העסק
  • יצירת קבוצות מודעות כנדרש
  • יצירת מודעות לביצוע A/B Testing
  • הגדרת תוספי התקשרות בקליק
  • הגדרת תוספי sitelink
  • תוספי מיקום, שירותים ועוד
  • חיבור ל-Google Analytics

ניהול קמפיין חודשי

35% מסך התקציב - לתקציב של עד 4,000 לא פחות מ- 1,090 ₪ בחודש
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

ניהול קמפיין חודשי

25% מסך התקציב - לתקציב של +8,000
  • אופטימיזציית קמפיין מלאה
  • אופטימיזציה לשיפור ציון איכות
  • אופטימיזציה למיקום גאוגרפי ותכונות קהלים
  • הוספת/הסרת מילות מפתח בהתאם להתנהגות הקמפיין
  • הוספת מילות מפתח לשלילה בהתאם לרצונות הלקוח
  • העלאה/הורדת הצעות מחיר למילות מפתח
  • העלאה/הורדת תקציב קמפיין בהתאם לצרכיי העסק
  • עריכה/הוספה ושיפור של קבוצות מודעות
  • עריכה, אבחון ושיפור תוכן מודעות
  • ניהול קמפיין ע״י מוסמך Google

מחירון בניית אתרים

עמוד נחיתה

החל מ- 1799 ₪59 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • עמוד וורדפרס כולןל עיצוב
  • עמודים: 1-2
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • אתר מוכן: עד 10 ימי עסקים

אתר תדמית לעסקים

החל מ-3499 ₪99 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים: 2-10
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 20 ימי עסקים

חברות גדולות/חנות וירטואלית

החל מ-4499 ₪119 לחודש לאחסון מלא הכולל: גיבויים יומיים, תעודת SSL, הגנות DDOS, תחזוקה מלאה ועוד
  • אתר וורדפרס כולל עיצוב
  • עמודים/מוצרים: 60
  • תוסף אלמנטור פרו
  • התאמה מלאה למובייל
  • 100% ריספונסיביות
  • שרתים מאובטחים
  • הגנות DDoS
  • גיבוי יומי/שבועי
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • אתר מוכן: עד 30 ימי עסקים

מחירון אחסון אתרים

וורדפרס מיני

59 לחודש
  • שטח דיסק: 100MB SSD
  • תעבורה חודשית: 1GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:0
  • סאב דומיין:0
  • תיבות דוא"ל: 0
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס מתקדם

99 לחודש
  • שטח דיסק: 1GB SSD
  • תעבורה חודשית: 100GB
  • אתרים:1
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:5
  • תיבות דוא"ל: 3
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache

וורדפרס עסקי/חנות

119 לחודש
  • שטח דיסק: 3GB SSD
  • תעבורה חודשית: ללא הגבלה
  • אתרים:2
  • תעודת SSL חינם
  • הגנות DDoS חינם
  • גיבוי יומי/שבועי חינם
  • שטח אחסון מהיר מבוסס SSD
  • מסדי נתונים ללא הגבלה
  • פאנל ניהול אישי, חכם ועוצמתי
  • העברת אתר:1
  • סאב דומיין:7
  • תיבות דוא"ל: 5
  • התקנת מערכת וורדפרס בקליק
  • שטח דיסק NVME ללא הגבלה
  • Redis Cache
קידום אתרים אורגני SEO 100%
ניהול קמפיינים וקידום ממומן במערכת google ads 100%
בניית אתרי תדמית ואתרי חנות ווקומרס 100%
אחסון וניהול שרתים לאתרים מכל הסוגים 100%
קידום, פרסום וניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק ואינטסגרם 100%
בלוג קידום אתרים
אזורי שירות קידום אתרים
אזורי שירות בניית אתרים

שירותי קידום אתרים

שירותי בניית אתרים

קידום ממומן בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום באינסטגרם

על מה אנחנו אוהבים לשים דגש?

שירות

בבי מרקטינג השירות לפני הכל! אתם תופתעו לגלות בכמה זירות שיירות אנו פועלים: טלפון, מייל, בנייד וואטסאפ. בנוסף פגישות פרונטליות עם הלקוח.

מחירים

את הסטנדרטים הגבוהים כבר הזכרנו אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב יחד איתם מחירים הוגנים ומוזלים ביחס לחברות בשוק הישראלי. בבי מרקטינג מאמינים שגם עסקים קטנים עם תקציבים מוגבלים יכולים להיות בעלי אתרים מפוארים.

ממליצים

לרשותו מגוון ממליצים אשר השתמשו באחד מהשירותים ש-BeMarketing מציעים ומספיק מרוצים (ברוך השם...) בכדי להמליץ עלינו :)

מקצועיות

אנו בבי מרקטינג שמים לב לפרטים הקטנים ביותר בכך פרויקט תוך שימת דגש עיקרי לצרכיי הלקוח, שיתוף פעולה מלא ורצון לעזור ולייעץ ככל שניתן.

סטנדרטים

בבי מרקטינג אנו שמים דגש עיקרי על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! עובדים עם התוכנות המובילות ביותר בתחום ולא מוגבלים בשום טכנולוגיה!

פתרון מקיף 360°

פתרון מקיף 360° לכל עולמות הדיגיטל. בין שירותינו תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות כגון: קידום אתרים Seo, פרסום אתרים בגוגל Ads, פרסום אתרים בפייסבוק/אינסטגרם, בניית אתרים וכל זה עם שירות מעל למצופה.

דוגמאות של תוצאות לביטויים שהשגנו ללקוחות שלנו

מקום #1

מקום #2

מקום #3

מקום #4

מקום #5

העבודות שלנו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת לשירות של קידום ובניית אתרים SEO לעסק שלכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן